Tuesday, March 24, 2009

hello...

Assalamualaikum..

Baru-baru ini saya menghadiri satu bengkel
mengenai Teknologi Dan Keselamatan Komputer
yang diadakan di tempat saya praktikal saya.
Banyak yang saya ketahui mengenai keselamatan komputer
Sebelum ini hanya sedikit sahaja yang saya tahu mengenai
keselamatan komputer.
Tapi apabila saya menghadiri bengkel tersebut
banyak pengetahuan mengenai keselamatan komputer
yang saya perolehi contohnya
~Apakah itu keselamatan komputer?
~Apakah keselamtan sesuatu komputer?
~Apakah keterdedahan maklumat
~Apakah itu virus?
~Bagaimana menjaga keselamatan komputer?
Banyak input dan output yang saya perolehi mengenai Teknologi dan Keselamtan Komputer
sepanjang bengkel tersebut.

okey..
Sampai disini sahaja coretan yang saya ingin kongsi.

wasalam..

No comments:

Post a Comment